PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Úterý 05.11.2024
Vyhledávání
  Vyhledávací centrum
Rejstřík ČR
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Základní informace o ČR
Česká NEJ
Kraje ČR
Turistické regiony
Turistické oblasti
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Pohádkové regiony
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality
Databanka akcí
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
PRAHA SRDCE EVROPY
  Město PRAHA
Pražská informační centra
Kalendář akcí v Praze
Lázeňství
  Lázeňská zařízení
Zdravotní pojištění
Kongresová turistika
  Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
Kongresy a konference
Veletrhy a výstavy
Turistika a volný čas
  Informační centra
Kultura a zábava
Památky UNESCO
Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
Aktivní dovolená
Pěší turistika
Agroturistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
Sport a relaxace
Klub českých turistů
Cestovní kanceláře
Folklor a tradice
  Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Příroda a její ochrana
  Biosférická rezervace UNESCO
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
Ubytování a stravování
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
Obchod a služby
  Služby motoristům
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba
Království perníku

Chybí nám stavovská hrdost?

Při svých letošních návštěvách veletrhů GO - Regiontour v Brně a Holiday World v Praze jsem se mimo jiné zaměřila na různé propagační materiály informačních center v podobě vizitek, plánků, nabídkových letáků či kulturních kalendářů. Není se co divit, vždyť jsme letos v lednu oslavili devět let existence našeho turistického centra. Vzhledem k tomu, že uvažujeme o vydání nových materiálů, chtěla jsem se inspirovat. Nabídka byla přepestrá a mnoho věcí mne zaujalo. Ale co mne nemile překvapilo bylo to, že ani v jednotlivých expozicích, ani v materiálech informačních center jsem nikde neviděla poznámku "Člen Asociace turistických informačních center ČR”.

Platnost obrázku vypršela.

Myslím si, že by si asociace tuto nenápadnou propagaci své činnosti zasloužila a současně bych v tom cítila jistou stavovskou hrdost členů asociace. Když se podíváte na cestovní kanceláře, každá, která je členem Asociace českých cestovních kanceláří a agentur tento fakt na svých materiálech velice zdůrazňuje. Stala se mezi laickou veřejností jakýmsi garantem kvality. Kéž by se brzy i zkratka A. T. I. C. ČR stala známou alespoň mezi veřejností odbornou a časem i zárukou kvalitních služeb pro turisty, kvůli kterým tady všichni jsme. Při distribuci Zpravodaje asociace na Regiontouru v Brně se i mnozí vystavující podivovali nad existencí této asociace.

Simona Sládková, Horažďovice

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 15.04.2000
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA